Granimalli tarjoaa 1.-9. luokkalaisille lapsille maksuttomia harrastuksia. Lapset ja nuoret ovat ehdottaneet harrastuksia syksyllä 2020. Uusi kysely järjestetään keväällä 2022.

Harrastukset järjestetään kouluilla tai lähellä kouluja. Jokaiselle koululle on tehty oma harrastuslukujärjestys.

Harrastuslukujärjestykset 2021-2022

Jokaisella koululla on oma harrastuslukujärjestys. Ne löytyvät painikkeiden takaa. Lukujärjestyksestä selviää, mihin kellonaikaan ja missä harrastukseen voi osallistua. Paina koulun nimeä.

Pääset ilmoittautumaan harrastukseen painamalla koulun nimeä, jota lapsesi käy.

Kerhot alkavat viikolla 37 eli maanantaista 13.9. alkaen.